II PIĘTRO POKÓJ NR 22
STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
OSOBA ODPOWIEDZIALNA: DANUTA POWIERŻA
TELEFON : 55 277 42 70 WEW. 35
ADRES MAILOWY: budownictwo@ryjewo.pl
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:
- wniosek,
- opłata skarbowa za wydanie decyzji celu publicznego na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego - nie dotyczy,
- opłata skarbowa za wydanie decyzji celu publicznego – 598,00 zł
- wypis (wypisy) z rejestru gruntów,
- oraz dwie mapy zasadnicze 1:500 lub 1:1000 (1 egz. - naniesione naniesione granice terenu objętego wnioskiem, 1 egz. – bez rysunku, bez opisu)
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.