PARTER POKÓJ NR 2
KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO
OSOBA ODPOWIEDZIALNA: WIOLETTA BATOR
TELEFON: 55-277-42-70 wew. 12
55-277-48-13
ADRES MAILOWY: pesel@ryjewo.pl
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:
Jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do mieszkania, w którym chcesz się zameldować — przynieś JEDEN z następujących dokumentów, który to potwierdzi, na przykład:
- umowa cywilnoprawna, na przykład umowa najmu
- odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej
- decyzja administracyjna
- orzeczenie sądu
- formularz zgłoszenia pobytu stałego lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego – pobierz i wypełnij w domu albo zrób to w swoim urzędzie gminy. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu
- dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport
Jeśli NIE jesteś właścicielem i nie masz też innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować — przynieś:
- dokument, który potwierdza tytuł prawny do mieszkania właściciela lub innego podmiotu
- formularz zgłoszenia pobytu stałego lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego – pobierz i wypełnij w domu albo zrób to w swoim urzędzie gminy. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu
- dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport.
Na formularzu zgłoszenia twojego pobytu musi się podpisać i potwierdzić pobyt właściciel lub inny podmiot, który ma tytuł prawny do mieszkania.